2010. február 24., szerda

Pif ajándék, teljesítve!!!:-)

Ma végre megérkezett a PIF ajándékom Editnek és Krisztinek!
Szerencsére tetszettek Nekik a kreálmányaim, a meglepetést sem rontom már el, így megosztom Veletek. :-)

Editnek cickafarkos, Krisztinek boglárkás szettet készítettem.

Edité: Achillea
Krisztié: Boglárka és két szem málna

A PIF játék szabályai szerint még tartozom egy ajándékkal! Ha valaki úgy dönt, hogy szeretne csatlakozni, szeretettel várom! De vigyázat, csak az első jelentkező a nyerő! :-)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek az ékszereid! Biztosan örültek akik ezeket a szépségeket kapták!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm itt is! Csodálatos ajándékot készítettél nekem (is)!!! Nagyon örülök!!!:-)

    VálaszTörlés
  3. Szeretném mégegyszer megköszönni az ajándékot!!! Gyönyörűséges szettet (szetteket) készítettél:-)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek lettek, először kicsiben nem is hittem, hogy gyöngy, csak amikor közelebbről megnéztem. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez a Boglárka. Nekem is van egy, igazi, 6 és fél éves, szeptembertől iskolás... :)

    VálaszTörlés